Kupię żerowiska Paśnika - Plagionotus

Student73
Posty: 4
Rejestracja: piątek, 5 maja 2023, 16:10

Kupię żerowiska Paśnika - Plagionotus

Post autor: Student73 »

Witam Szanowne Grono

Jak nie trudno się domyślić jestem studentem, w tym semestrze zaliczam przedmiot jakim jest entomologia i jedną ze składowych potrzebnych do zaliczenia jest zbiór wylosowanego żerowiska w liczbie 5 szt.
Zanim ktoś napisze, żeby nie pomagać, bo to nie uczciwe, nie zgodne z moralnością, oszustwo, to pragnę zaznaczyć, że w sylabusie i w przedstawionych zasadach zaliczenia nigdzie nie ma na ten temat wzmianki, a dodatkowo prowadzący w przypadku kupna zbioru owadów wręcz sam mówi że można, pod warunkiem dokupienia gablotki entomologicznej.
Sam kierunek i dziedzina jaką jest leśnictwo jest tak niesamowicie rozległa, że nie oczekujmy od każdego żeby zaliczał wszystko zgodnie z zasadami. Nie uwierzę że każdy na tym forum zaliczał sam każdy przedmiot, jest to przedsięwzięcie graniczące z niemożliwością. Jeśli ktoś nie ma możliwości lub ochoty pomóc, po prostu wystarczy nie pisać. Szanuję niesamowicie wiedzę osób zajmujących się entomologią, jednakże ja jedną z nich nie zamierzam zostać, bo zwyczajnie mnie ten dział leśnictwa nie interesuje


Jak już mamy za sobą mój krótki postulat do rzeczy:

Potrzebuję nabyć drogą kupna-sprzedaży 5 szt. żerowiska paśnika - Plagionotus - na korze dębowej. Tak mam zapisane, więcej szczegółów nie znam. Poza tym że nie chodzi o puzzle, czyli jedno długie żerowisko podzielone na 5 mniejszych. Będę zobowiązany jeśli ktoś ma możliwość pomocy, jestem przyparty do muru.

Pozdrawiam
Student Leśnictwa
Przestrojnik
Posty: 252
Rejestracja: wtorek, 18 lutego 2014, 18:02

Re: Kupię żerowiska Paśnika - Plagionotus

Post autor: Przestrojnik »

Bez krytyki - odpisuję czysto informacyjnie :)