PROSBA O POMOC

Jętki
Rene Mitrenga
Posty: 5
Rejestracja: sobota, 1 listopada 2008, 19:13
Lokalizacja: Zywiec

PROSBA O POMOC

Post autor: Rene Mitrenga »

Witam !

Mam WIELKA PROSBE !

Czy Ktos z forumowiczow moze mi podac namiary na zdjecia lub filmy obrazujace stadia larwalne owadow zyjace w wodzie ? ( Ephemeroptera Plecoptera Trichoptera Diptera Megaloptera ). Jesli takie istnieja !

Dokladnie chodzi o " wode " gornych biegow rzek: Sola, Skawa, Koszarawa.( poludnie Polski :wink: )


JUZ WYJASNIAM !!!

Potrzebuje ORYGINALU do stworzenia IMITACJI takich larw.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piotr Pawlikiewicz
Posty: 612
Rejestracja: poniedziałek, 11 października 2004, 10:48
UTM: CC71
Lokalizacja: Łask
Kontakt:

Post autor: Piotr Pawlikiewicz »

podaje namiar GOOGLE
Rene Mitrenga
Posty: 5
Rejestracja: sobota, 1 listopada 2008, 19:13
Lokalizacja: Zywiec

Post autor: Rene Mitrenga »

Witam Piotrze !

To ze Google, to wiem.( Dzieki!!! Tylko Ty odpisales !!! )

Jestem laikiem w Temacie Entomologi :oops: .Ale myslalem, ze tak Szacowne Grono piszacych na Tym Forum troszke mi pomoze. Chodzi mi tylko o naturalne wizerunki larw.Larw, ktore wystepuja w gornych odcinkach rzek o ktorych pisalem.

Czy Ktos moze mi podpowiedziec czego mam szukac w Goo.. odnosnie tych rzek ?

Co w tych rzekach " dorasta ", a potem " spentuje " ? ( ktore wiosna, latem ... ... ? )


Pozdrawiam
Marcin Wencel
Posty: 301
Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 16:41
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marcin Wencel »

Niezbyt sie na tym temacie znam, ale wiem, że w rzekach rozwijają się niektóre larwy ważek :wink:
Rene Mitrenga
Posty: 5
Rejestracja: sobota, 1 listopada 2008, 19:13
Lokalizacja: Zywiec

Post autor: Rene Mitrenga »

Marcin, dzieki za zainteresowanie!

To ze wazki, jetki, chrusciki itp. - to wiem. Ale wydaje mi sie, ze kazdy biotop ma innych przedstawicieli. Np. jetki X, wystepujacej na polnocy kraju nie bedzie w rzekach poludniowych, nie mowiac juz o specyfice konkretnych wod poludnia.