Uczeń bio-chem

Miejsce na powitania i pożegnania.
kasp7
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2012, 21:08
Lokalizacja: Konin

Uczeń bio-chem

Post autor: kasp7 »

Witam serdecznie!
Jestem uczniem pierwszej klasy liceum na kierunku biologiczno-chemicznym i od tego roku biorę udział w Olimpiadzie Biologicznej. Pierwszym etapem Olimpiady jest przeprowadzenie i napisanie pracy badawczej na dowolnie wybrany temat nie łamiący regulaminu. Ja wraz z moimi Paniami które pomagają mi w tej pracy, wymyśliliśmy dla mnie temat: "Występowanie chrząszczy wodnych w zbiornikach wodnych na terenie osiedla Chorzeń w Koninie." Stąd moja obecność tutaj :) Nie ukrywam, że liczę na pomoc Państwa, ponieważ wiedzę posiadają Państwo ogromną! :-)
Na imię mam Bartek, lat 17 , pochodzę z Konina i jeszcze raz wszystkich Państwa witam !! :)
Awatar użytkownika
Miłosz Mazur
Posty: 2565
Rejestracja: czwartek, 26 stycznia 2006, 11:33
UTM: CA08
Specjalność: Curculionoidea
profil zainteresowan: Muzyka metalowa, fantastyka, gry planszowe
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/Opole
Podziękował(-a): 1 time
Kontakt:

Re: Uczeń bio-chem

Post autor: Miłosz Mazur »

A wiesz jak trudne w oznaczaniu i zbieraniu są chrząszcze wodne?
kasp7
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2012, 21:08
Lokalizacja: Konin

Re: Uczeń bio-chem

Post autor: kasp7 »

szczerze mowiac nie wiem, otrzymalem pewne wskazowki od pewnego wykladowcy z UAM-u w Poznaniu, sadze, ze powiedziałby mi , ze to co robie jest ponad moje siły. Obecnie bedę ustalał max. 3-4 stanowiska różniące się od siebie ... Z tego co wyczytałem to gatunków chrzaszczy wodnych w Polsce jest baaardzo dużo więc mysle nad tym aby zbadac skład gatunkowy np. w danym odcinku rzeki Warty ktora plynie przez moje miasto . Co na ten temat sądzą Państwo? Proszę również o rozwinięcie Pana/Pani komentarza :)
Awatar użytkownika
Miłosz Mazur
Posty: 2565
Rejestracja: czwartek, 26 stycznia 2006, 11:33
UTM: CA08
Specjalność: Curculionoidea