Włam na stronę niemiecfotografia.pl

Jeśli chcesz się podzielić swoimi obserwacjami i połowami terenowymi na bieżąco to tutaj. Być może ktoś właśnie w Polsce również złowił to samo... Dobre miejsce na wymianę obserwacji w sezonie.
Awatar użytkownika
Delog
Posty: 703
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 15:34
UTM: CA56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Włam na stronę niemiecfotografia.pl

Post autor: Delog »

Z góry przepraszam za off top, ale...
moja strona z fotografią przyrodniczą (i kozami :-)) została zhakowana, chyba przez jakiegoś islamskiego radykała, albo innego pojeba, który lubi takie obrazki jak z linku poniżej...

http://www.niemiecfotografia.pl/cerambycidae/

Może wiecie jak działać?
To chyba przestępstwo?
Nie mam żadnego doświadczenia w tych sprawach.
Gdzie zgłosić?
Z nim nie zamierzam negocjować.

No i najważniejsze.
Czy jest szansa na odzyskanie strony?
Jakie jest zagrożenie, że osobnik ten może wsiąść na moje inne konta (fb, google, bankowe itp)?
Za wszelką pomoc z góry Wam dziękuję.
Paweł
Awatar użytkownika
Jacek Kurzawa
Posty: 9490
Rejestracja: poniedziałek, 2 lutego 2004, 19:35
UTM: DC30
Specjalność: Cerambycidae
profil zainteresowan: Muzyka informatyka makrofotografia
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Podziękował(-a): 4 times
Podziękowano: 1 time
Kontakt:

Re: Kózki 2017

Post autor: Jacek Kurzawa »

Ponieważ zajmuję się hostingiem, świadczę usługi hostingowe i rejestracji domen https://tittle.pl kilka podstawowych informacji:

Każdy hosting powinien robić i mieć BACKUPY kont użytkowników. Właściwie powinien robić to sam uzytkownik, jako najbardziej zainteresowany. Backup musi być więc zwróć się do usługodawcy hostingowego o przywrócenie backupu sprzed włamu.
Z doświadczenia - koszystałem z usług wielu firm hostingowych zanim założyłem swoją - firmy piszą że robią backupy ale zdarza się że wcale nie robią.