Murawa kserotermiczna na wzgórzu Bialny Dół (Wyżyna Krakowska ,CA-95)

Jeśli chcesz się podzielić swoimi obserwacjami i połowami terenowymi na bieżąco to tutaj. Być może ktoś właśnie w Polsce również złowił to samo... Dobre miejsce na wymianę obserwacji w sezonie.
Awatar użytkownika
Rafał Celadyn
Posty: 7248
Rejestracja: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 17:13
UTM: CA-95
Lokalizacja: Młoszowa
Kontakt:

Murawa kserotermiczna na wzgórzu Bialny Dół (Wyżyna Krakowska ,CA-95)

Post autor: Rafał Celadyn »

...Pomyślałem ,że skoro juz mam tam berberówki ,to w ramach raportu terenowego można podciagnąć temat na forum...Póki nie zmniejszę fotek dodaję mapkę i krótki opis terenu.Jeżdżę tam od kilku lat wiec moze warto w końcu przejrzeć stanowisko dokładniej...Tematem przewodnim będą biegacze,ale nie będę sie do nich ograniczał ,tym bardziej, że na stanowisku występują P.grammicus i C.testaceus, a do berberówek wpadaja różne "cuda".Fotografie będą typowo dokumentacyjne ,ale takie ,że coś będzie widać ;-) .Dodatkowo żeby sobie trochę ogarnąć wiedze o roślinach będą foty tego co aktualnie kwitnie.Wspomaganie w oznaczeniach zostawię botanikom z Bio-forum :ok: . .Fotki z jakimis komentarzami będę dodawał co jakis czas.Skończył się już marzec, więc odfajkujemy ten miesiąc listą gatunków, które udało sie znaleźć bądź wpadły do pułapek.Będzie to w formie jak poniżej ,żeby było czytelnie.Listy będą kompletne jeśli chodzi o biegacze ,co do reszty to będa musiały czekać na lepsze czasy...myslę tu o Leiodidae,Staphylinidae etc. ;-)
No to jedziemy :arrow:
music: https://www.youtube.com/watch?v=GlpDf6XX_j0
:P
Opis stanowiska: